Povej mi in bom pozabil.
Pokaži mi in si bom zapomnil.
Vzbudi mi zanimanje in bom razumel.
– kitajski pregovor
Želite poslovati s Kitajsko, a ne veste kje in kako začeti?
Celodnevna delavnica ABChina je namenjena vsem odločevalcem, ki razmišljate o vstopu na kitajski trg in tistim, ki želite s Kitajci poslovati v Evropi. Delavnica je koristna tudi za vse, ki s Kitajsko B2B ali B2C že sodelujete in bi radi vašo digitalno prisotnost na tem prostranem trgu še utrdili.
V prvem delu se bomo spoznali z osnovami poslovne kulture na Kitajskem, kupnimi navadami Kitajcev in specifikami vstopa na kitajski trg. Glede na vaše potrebe bomo v grobem začrtali tudi primerno komunikacijsko – prodajno strategijo.
V drugem delu se bomo osredotočili na spoznavanje osnov digitalnega trženja na Kitajskem. Spoznali boste najpomembnejše spletne platforme in digitalne kanale, ustaljene načine digitalnega plačevanja in tudi možnosti trženja prek vplivnežev. Eden izmed ključnih ciljev delavnice je, da začnete uporabljati tudi njihovo najbolj popularno marketinško orodje WeChat.
Moderatorki delavnice, Lenka Tušar in Petra Kosi, sta sinologinji in marketinški svetovalki, ki že več kot desetletje povezujeta slovensko in kitajsko poslovno okolje. Sta redki slovenski trženjski strokovnjakinji z dejanskimi izkušnjami življenja in dela na Kitajskem. Veseli ju, da se v zadnjem času tudi pri nas vse bolj razume Kitajsko kot resnega potencialnega izvoznega partnerja in vse manj stereotipno – le kot državo proizvajalko po naročilu.
Urnik
08:30-09:30 Prihod udeležencev, uvod in predstavitve 09:30-10:45 Zelo praktično o poslovni kulturi, specifikah trga in kupcev na Kitajskem 11:00-12:20 ABC digitalnega trženja na Kitajskem: kanali, platforme, plačevanje, … 12:20 - 13:00 Kosilo 13:00-15:00 Spoznavanje in uporaba orodja WeChat 15:00-15:30 Povzetek delavnice + Kako naprej? Huanying 欢迎 / Dobrodošli!
Prijava in cene
Število mest na delavnici je omejeno na 15.
Izkoristite možnost zgodnje prijave do 30. novembra 2018!
Zgodnja prijava “Early bird”: 200 € + DDV
Polna cena: 270 € + DDV
Lenka Tušar Xiaolan 小兰
je diplomirana sinologinja in hispanistika. Že tekom študija je živela in se izobraževala na Kitajskem in Tajvanu in od leta 2009 v teh dveh državah dela v različnih poslovnih segmentih: gradi poslovne stike, prevaja in svetuje na področju digitalnega tržnega komuniciranja. V Sloveniji skupaj z Ljubljanskim univerzitetnim inkubatorjem sodeluje na projektu digitalnega marketinga na Kitajskem – Yunexo. Dela tudi kot zunanja sodelavka za trženje in tržno komuniciranje za visokotehnološka podjetja 0xcert, Sofitto in The Big Game.
Petra Kosi Beirui 贝蕊
je diplomantka sinologije in primerjalne književnosti na FF v Ljubljani, na Univerzi v Shanghaju pa je magistrirala iz trajnostnega razvoja in okoljevarstvenega menedžmenta. Že med študijem na Kitajskem je začela delati na marketinškem oddelku Gorenje Asia, kjer si je 5 let nabirala izkušnjem o azijskem načinu poslovanja. Danes dela kot neodvisna strokovnjakinja za digitalno komuniciranje, za različna tuja in lokalna zagonska podjetja: 30SecondsToFly, TRNDlabs, Invented4 ter 0xcert.